19.12.2012

Novinky ve 1CLICK 2.3

Strukturované záznamy kontaktů

Preferujete-li informace o svých kontaktech zapisovat podrobně do strukturovaných "chlívečků", nový 1CLICK Vám to umožní. A to rovnou tak, že můžete sami pro Vaši firmu nadefinovat požadovanou strukturu evidenčních záznamů a značek.

Vaše struktura a v ní zapsané údaje pak mohou vypadat například takto:

Poznámka: Pokud toužíte po podobné struktuře osob a adres, ale ve Vašem stávajícím 1CLICKu máte již evidované kontaktní údaje bez struktury, nezoufejte. Umíme Vám je v případě zájmu do struktury hromadně převést. Pro více informací kontaktujte zákaznickou podporu (podpora@1c2c.cz).

Podrobné vyhledávání v kontaktech

Tuto funkci ocení zejména obchodníci a marketéři. Kontakty 1CLICKu lze prohledávat pomocí pokročilých filtrů. Můžete například vyhledat zákazníky z Brna, o které se stará obchodník Jan Novák a s nimiž byla poslední aktivita v roce 2011. A pak jim třeba zavolat, domluvit si s nimi schůzku, nebo jim poslat nějakou nabídku. Takto:

Značkování úkolů

Úkoly lze značkovat a dle značek je později filtrovat. Jde o stejný princip, který již znáte z kontaktů. Značkami si můžete úkoly rozčlenit například dle činností ("Strategie", "Obchod", "Výroba", "Papírování") nebo dle priorit. Záleží jen na Vás, paletu značek si můžete sami nastavit.

Vylepšené vyhledávání dle značek

Stačí napsat prvních pár písmen značky a vyhledávací políčko Vám ji rovnou pro vyhledávání nabídne. Výhodou také je, že tímto způsobem budete hledat právě jen výskyty uvedené značky. Například vyhledání značky "VIP zákazník" vyhledá jen kontakty s touto značkou, nikoliv i ty, kde se "VIP" nebo "zákazník" objevuje někde v poznámkách.

Hromadné skrytí ostatních kalendářů

Zobrazíte-li si najednou svůj kalendář i kalendáře několika spolupracovníků, není někdy ve změti událostí na první pohled přehledně vidět vaše osobní agenda.

Přidali jsme proto tlačítko, kterým se jediným klikem přepnete jen na zobrazení svého osobního kalendáře. A další klik Vám opět zobrazí všechny původně zvolené kalendáře.

Nastavení podbarvení úkolů dle termínu

Zvolte si, v jakém předstihu před termínem se budou úkoly barvit oranžově a žlutě.

Lepší chování při výpadku sítě a vypršeném přihlášení

Klient 1CLICKu automaticky detekuje výpadek spojení se serverem a při jeho zjištění zašedne obrazovku, počká na obnovení spojení, po kterém zajistí korektní obnovení svých funkcí. Postará se zejména o dokončení operací, během kterých k výpadku došlo.

Lepšího ošetření se také dostalo situaci, kdy uživateli díky delší nečinnosti vyprší přihlášení do 1CLICKu. Obrazovka zašedne a zobrazí se výzva k opětovnému přihlášení. Po přihlášení může uživatel pracovat dál přesně tam, kde skončil - zachovají se všechny otevřené záložky i rozepsaný text.

Další nové funkce a vylepšení

Obecné Úkoly Kontakty Kalendář Organizační struktura

Opravné verze

2.3.7 (28.2.2013) 2.3.6 (18.2.2013) 2.3.5 (29.1.2013) 2.3.4 (28.1.2013) 2.3.3 (11.1.2013) 2.3.2 (9.1.2013) 2.3.1 (20.12.2013)