Novinky ve 1CLICK 2.3
Strukturované záznamy kontaktů
Preferujete-li informace o svých kontaktech zapisovat podrobně do strukturovaných "chlívečků", nový 1CLICK Vám to umožní. A to rovnou tak, že můžete sami pro Vaši firmu nadefinovat požadovanou strukturu evidenčních záznamů a značek.
Vaše struktura a v ní zapsané údaje pak mohou vypadat například takto:
Poznámka: Pokud toužíte po podobné struktuře osob a adres, ale ve Vašem stávajícím 1CLICKu máte již evidované kontaktní údaje bez struktury, nezoufejte. Umíme Vám je v případě zájmu do struktury hromadně převést. Pro více informací kontaktujte zákaznickou podporu (podpora@1c2c.cz).
Podrobné vyhledávání v kontaktech
Tuto funkci ocení zejména obchodníci a marketéři. Kontakty 1CLICKu lze prohledávat pomocí pokročilých filtrů. Můžete například vyhledat zákazníky z Brna, o které se stará obchodník Jan Novák a s nimiž byla poslední aktivita v roce 2011. A pak jim třeba zavolat, domluvit si s nimi schůzku, nebo jim poslat nějakou nabídku. Takto:
Značkování úkolů
Úkoly lze značkovat a dle značek je později filtrovat. Jde o stejný princip, který již znáte z kontaktů. Značkami si můžete úkoly rozčlenit například dle činností ("Strategie", "Obchod", "Výroba", "Papírování") nebo dle priorit. Záleží jen na Vás, paletu značek si můžete sami nastavit.
Vylepšené vyhledávání dle značek
Stačí napsat prvních pár písmen značky a vyhledávací políčko Vám ji rovnou pro vyhledávání nabídne. Výhodou také je, že tímto způsobem budete hledat právě jen výskyty uvedené značky. Například vyhledání značky "VIP zákazník" vyhledá jen kontakty s touto značkou, nikoliv i ty, kde se "VIP" nebo "zákazník" objevuje někde v poznámkách.
Hromadné skrytí ostatních kalendářů
Zobrazíte-li si najednou svůj kalendář i kalendáře několika spolupracovníků, není někdy ve změti událostí na první pohled přehledně vidět vaše osobní agenda.
Přidali jsme proto tlačítko, kterým se jediným klikem přepnete jen na zobrazení svého osobního kalendáře. A další klik Vám opět zobrazí všechny původně zvolené kalendáře.
Nastavení podbarvení úkolů dle termínu
Zvolte si, v jakém předstihu před termínem se budou úkoly barvit oranžově a žlutě.
Lepší chování při výpadku sítě a vypršeném přihlášení
Klient 1CLICKu automaticky detekuje výpadek spojení se serverem a při jeho zjištění zašedne obrazovku, počká na obnovení spojení, po kterém zajistí korektní obnovení svých funkcí. Postará se zejména o dokončení operací, během kterých k výpadku došlo.
Lepšího ošetření se také dostalo situaci, kdy uživateli díky delší nečinnosti vyprší přihlášení do 1CLICKu. Obrazovka zašedne a zobrazí se výzva k opětovnému přihlášení. Po přihlášení může uživatel pracovat dál přesně tam, kde skončil - zachovají se všechny otevřené záložky i rozepsaný text.
Další nové funkce a vylepšení
Obecné- Oficiálně podporujeme prohlížeč Safari
- Robustnější ochrana interní databáze proti poškození (např. při výpadcích proudu nebo jiných nestandardních ukončení serveru 1CLICKu)
- Podklady pro technickou podporu obsahují pro lepší identifikaci problémů i aktuální nastavení 1CLICK
- Vyhledávání na úkolech prohledává i mezi jmény kontaktů
- Do volby na vědomí lze přidat i e-mailového řešitele
- Zapisovat do deníku kontaktu mohou i lidé mimo obchodní tým (vidí ale jen své zápisy)
- Po založení či změně kontaktu se automaticky zobrazuje jeho detail
- Po změně filtru se automaticky zobrazuje detail prvního vyhledaného kontaktu
- Duplicita se automaticky kontroluje i při změně kontaktu
- Automaticky se odstraňují mezery v IČ
- Lepší zobrazení záznamů v deníku vytvořených z procesu
- Zrychlené načítání kontaktů a nabídky procesů, které lze z kontaktu spustit
- Během načítání seznamu kalendářů se zobrazuje indikátor "načítám kalendáře"
- Lepší vykreslování kalendářových událostí v Internet Exploreru (text už není tak blízko okrajům)
- Při změně řazení postů se nyní nenabízí vedoucí post (automaticky je první)
Opravné verze
2.3.7 (28.2.2013)- Oprava navázání dokumentů ke klientům
- Oprava řádkování v popisu události
- Oprava chybějící funkce "Nastavit paletu značek" bez platné licence modulu Kontakty
- Oprava tisku org. struktury, už se do tisku nepodbarvují metodikovy posty
- Oprava zapomínání automaticky přednastavených parametrů procesů při restartu 1CLICKu
- Oprava vynechávání některých znaků při exportu org. struktury do PDF
- Oprava chybějící možnosti upravit popisné vlastnosti v modulu Dokumenty
- Oprava zobrazení dialogu o aktuální licenci na hostingu
- Možnost "Změnit obchodní tým" je opět samostatnou funkcí kontaktu
- Oprava řazení značek (řadí se po jednotlivých skupinách dle abecedy)
- Oprava zobrazení automaticky vytvořených značek z procesu
- Oprava několika drobných chyb při zobrazování nových strukturovaných kontaktů
- Oprava vyhledávání kontaktu dle obchodního týmu
- Oprava zobrazování dokumentů u kontaktu (ve větších instalacích se některé dokumenty na kontaktu nezobrazovaly)
- Oprava opětovného zobrazení nápověd ve formulářích a tlačítkách procesů
- Oprava nemožnosti uživatelů v roli Editoři kontaktů měnit záznamy kontaktů
- Oprava řazení výsledků podrobného vyhledávání kontaktů
- Oprava volby "Všechny" v podrobném vyhledávání